Healthy snickers με μπανάνα ή χουρμάδες

Σας αρέσουν τα snickers? Κι εμένα! Γι’αυτό και σας ετοίμασα μια τέλεια και πανεύκολη συνταγή για σπιτικά healthy snickers με μπανάνα ή χουρμάδες, τα οποία είναι άκρως διασκεδαστικά στην παρασκευή και σούπερ απολαυστικά στην κατανάλωση.

Τα υγιεινά τους υλικά, τα κάνουν ιδανικά για να τα καταναλώσετε σαν σνακ αντικαθιστώντας ένα γλυκό,  για να τα πάρετε στην δουλειά σαν μπάρα ή να τα δώσετε στα παιδιά στο σχολείο.

Πάμε να δούμε τα υλικά για την προετοιμασία:

Υλικά:

  • 2 μπανάνες
  • 10 χουρμάδες
  • Φιστικοβούτυρο από 100% φιστίκι
  • 1 μπολάκι Φιστίκια ανάλατα και άψητα
  • 300 γρ. σοκολάτα κουβερτούρα με τουλάχιστον 50% περιεκτικότητα σε κακάο
  • Λίγο αλάτι

Εκτέλεση:

  • Κόβουμε τις μπανάνες πρώτα κάθετα στη μέση και μετά το κάθε κομμάτι οριζόντια πάλι στη μέση, έτσι ώστε να δημιουργηθούν 4 μακρόστενα κομμάτια.
  • Ανοίγουμε τους χουρμάδες στη μέση και αφαιρούμε το κουκούτσι.
  • Απλώνουμε φιστικοβούτυρο στο κάθε κομμάτι από μπανάνα και χουρμά.
  • Βάζουμε φιστίκια πάνω από το φιστικοβούτυρο, πασπαλίζουμε με λίγο αλάτι και τοποθετούμε στην κατάψυξη για τουλάχιστον 30 λεπτά.
  • Λιώνουμε την σοκολάτα σε μπεν μαρί και απλώνουμε αντικολλητικό χαρτί στον πάγκο μας.
  • Όταν περάσει το μισάωρο, βγάζουμε τα φρούτα από την κατάψυξη και τα βουτάμε ένα ένα στην λιωμένη σοκολάτα χρησιμοποιώντας 2 πιρούνια.
  • Αφαιρούμε από την σοκολάτα, τοποθετούμε στο αντικολλητικό χαρτί και τοποθετούμε και πάλι στην κατάψυξη για τουλάχιστον άλλα 30 λεπτά.
  • Μετά τα 30 λεπτά, αφαιρούμε από την κατάψυξη και αποθηκεύουμε στο ψυγείο.

 

Θρεπτική αξία ανά snicker με μπανάνα:

  • Θερμίδες: 208 kcal
  • Υδατάνθρακες: 19 γρ.
  • Πρωτεϊνες: 4 γρ.
  • Λιπαρά: 14 γρ.

 

Θρεπτική αξία ανά snicker με χουρμά:

  • Θερμίδες: 72 kcal
  • Υδατάνθρακες: 8 γρ.
  • Πρωτεϊνες: 2 γρ.
  • Λιπαρά: 4 γρ.

 

Ακολουθήστε μας στο Instagram & στο Facebook.

 

Leave A Response