Ψαρόσουπα σε ένα σκεύος

Η ψαρόσουπα είναι ένα αγαπημένο φαγητό αλλά λόγω του χρονοβόρου καθαρίσματος του ψαριού και της χρήσης πολλών σκευών συνήθως την αποφεύγουμε. Σας έχω όμως μία τέλεια συνταγή για ψαρόσουπα σε ένα σκεύος – one pot recipe που λέμε και στο χωριό μου. Συνταγή με μεγάλη διατροφική αξία αφού εφοδιάζει με πρωτεϊνες υψηλής βιολογικής αξίας, λιπαρά Ω3 και Ω6, βιταμίνες του συμπλέγματος Β, βιταμίνη Α, σελήνιο και αντιοξειδωτικά.

Βασική προϋπόθεση είναι να έχουμε φιλέτο ψαριού είτε φρέσκο είτε κατεψυγμένο το οποίο θα έχουμε αποψύξει και ξεπλύνει.

Πάμε να δούμε πώς θα την φτιάξουμε εύκολα και γρήγορα.

Υλικά – για 2 μερίδες

  • 400 γρ. φιλέτο τσιπούρας ή άλλου φρέσκου ψαριού (2 ψάρια)
  • 500 γρ. πατάτες ωμές, καθαρισμένες και κομμένες σε κομμάτια
  • 2 κρεμμύδια κομμένα στα 4
  • 2 καρότα κομμένα σε παχιές ροδέλες 
  • 2 δοντάκια σκόρδο σε κομματάκια
  • 1 κλωναράκι σέλερι ή σέλινο κομμένο σε κομμάτια
  • Εστραγκόν αποξηραμένο
  • Αλάτι, πιπέρι,
  • Ελαιόλαδο
  • Λεμόνι

Εκτέλεση:

Σε μία κατσαρόλα στρώνουμε στον πάτο της διαδοχικά τις πατάτες, τα καρότα, το κρεμμύδι, το σκόρδο, το σέλερι και αλατοπιπερώνουμε.

Ρίχνουμε νερό τόσο όσο να καλύψει τα λαχανικά μας αλλά όχι να τα ξεπεράσει.

Από πάνω στρώνουμε τα φιλέτα ψαριού, αλατοπιπερώνουμε.

Καλύπτουμε με το καπάκι και βράζουμε σε μέτρια φωτιά για 20’.

Αφαιρούμε με προσοχή τα φιλέτα ψαριού, τα μεταφέρουμε σε πιατέλα και τους προσθέτουμε ωμό ελαιόλαδο και χυμό λεμονιού.

Στο μεταξύ συνεχίζουμε το βράσιμο των λαχανικών για άλλα 20’ και όταν έχουν μαλακώσει, αφαιρούμε τα μισά από αυτά, τα μεταφέρουμε σε πιατέλα και τους προσθέτουμε φρέσκο ελαιόλαδο και χυμό λεμονιού.

Προσθέτουμε ελαιόλαδο και χυμό λεμονιού και στα εναπομείναντα λαχανικά με το ζουμάκι στην κατσαρόλα μας και πολτοποιούμε με ράβδο μπλέντερ ώστε να έχουμε μία ωραία χυλωμένη σούπα. Αν χρειαστεί ή αν τη θέλουμε λίγο πιο νερουλή, προσθέτουμε λίγο νεράκι.

Είμαστε έτοιμοι να απολαύσουμε μία τέλεια ψαρόσουπα σε χρόνο dt και με ελάχιστο κόπο!

Διατροφικά στοιχεία ανά μερίδα

Θερμίδες: 500 kcal

Υδατάνθρακες: 43,5 γρ.

Πρωτείνες: 43,5 γρ.

Λιπαρά: 18 γρ.

 

  • Δημιουργία συνταγής, παρασκευή, θερμιδομέτρηση & φωτογράφιση:
  • Κυριακή Ζακχαίου, Διατροφολόγος – Βιοχημικός.

 

Αν φτιάξετε τη συνταγή θα χαρώ πολύ να ανεβάσετε story στο Instagram και να κάνετε tag τη diatrofisimera!

Next Article >

Leave A Response