Συνένζυμο Q10 σε ποιες τροφές υπάρχει

CoQ10-505x336

Στο άρθρο: «Συνένζυμο Q10 – Τι είναι και πώς μας βοηθάει» είδαμε ότι πρόκειται για μία πολύτιμη ουσία για τον οργανισμό και την υγεία μας. Σε ποιες τροφές όμως το βρίσκουμε; Αρχικά πρέπει να γνωρίζουμε ότι το συνένζυμο Q10 βρίσκεται σε πολλές φυτικές και ζωικές τροφές, ενώ παράλληλα το συνθέτουν και τα κύτταρα μας. Έτσι, τα επίπεδα του συνένζυμου στον οργανισμό μας εξαρτώνται από την ποσότητα που θα προσλάβουμε μέσω των τροφών, αλλά και από τον ρυθμό βιοσύνθεσής του στα κύτταρά μας. Μία ισορροπημένη διατροφή που περιέχει ποικιλία ζωικών και φυτικών τροφών μας εξασφαλίζει με επαρκείς ποσότητες συνένζυμου. Συνεπώς, ας δούμε το Συνένζυμο Q10 σε ποιες τροφές υπάρχει:

Ψάρια
Φροντίστε να καταναλώνετε φρέσκα ψάρια ιδιαίτερα σαρδέλλες και σκουμπρί.

grilled-sardines


Μοσχάρι
Περιέχει μεγάλες ποσότητες συνένζυμου, ιδιαίτερα αν πρόκειται για μοσχαρίσια καρδιά ή συκώτι. Φροντίστε να προμηθευτείτε τα πιο φρέσκα κομμάτια.

getattachment-1-aspx

Αρνί και χοιρινό
Αν και περιέχουν μικρότερες ποσότητες από το ψάρι και το μοσχάρι μπορούν να μας εφοδιάσουν με αρκετά καλές ποσότητες συνένζυμου.

How-to-Roast-a-Lamb-Leg


Αυγά και κοτόπουλο
Τα αυγά περισσότερο και λιγότερο το κοτόπουλο μας δίνουν μια καλή ποσότητα συνένζυμου.

eggs

Άλλες πηγές
Άλλες πηγές είναι τα ωμά λαχανικά όπως το σπανάκι, το μπρόκολο (όσο πιο λίγο το βράσετε τόσο καλύτερα), τα φύτρα σταριού, τα δημητριακά ολικής άλεσης,  οι ξηροί καρποί και ιδιαίτερα τα φυστίκια και το σουσάμι, το ελαιόλαδο, το σογιέλαιο και το αβοκάντο.

spinach

Συμπληρώματα διατροφής
Σε περίπτωση που πιστεύετε ότι η διατροφή σας δεν επαρκεί μπορείτε να το βρείτε ως συμπλήρωμα διατροφής μόνο του ή ενσωματωμένο σε πολυβιταμινούχα σκευάσματα, πάντα όμως κατόπιν ιατρικής συμβουλής!

Το άρθρο έγραψε η Ζακχαίου Κυριακή, Διατροφολόγος – Βιοχημικός
Google +

Leave A Response